Dålig uppdatering redan? Skärp dig!

Upps, höll på att inte bli någon uppdatering idag... Förlåååt! Förbättring utlovas!

Idag hann jag plugga lite efter skolan innan jag åkte till träningen. Den var ganska slapp till en början, men sen stenhårda intervaller i slutet! Haha, jag som trodde mig komma undan... 

Nu ska jag snabbt hoppa in i duschen innan det blir en kortis med plugg till! 
Hoppas alla får en bra nattsömn och ni som har tränat; träningsvärk imorgon! ;)

Testar att ställa in ett tidsinställt inlägg, redan ikväll, till imorgon morgon. Känner på mig redan nu att jag kommer vakna sent och det bli stressigt... :S

// KRAAAM //



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aktivttrana.blogg.se

DU KAN! DU VILL! DU SKA! Inspireras till att träna!

RSS 2.0