Sooova!!

Nu har jag kommit hem från ett två-timmars pass med kondition- och styrketräning. Fast det var ganska chill idag ändå... Vi fick ganska många "vattenpauser" och körde lite lekar ;)
Det är skönt ibland, att bara träna lite grann och sedan hänga där med "gänget". Visst, ibland känner man ju för att ta ut sig till max, men alla måste väl erkänna att det finns stunder som man inte är sugen på jobbig träning, eller ens någon träning alls... Idag var en sån dag! Hehe

Den här typ smoothien verkar så otroligt god! Har inte smakat den än, men måste göra det snart!! 


Hur är det med er, har ni en favoritdryck eller annan proteinboost som ni brukar ta efter träning?
Jag själv brukar bara slänga till med lite keso till maten. Inte bara för att det är nyttigt, utan gott! Försöker väl ta och göra något lite extra ibland, men blir väl ungefär en gång om året, eller något... Hahaha

Nu är jag himla trött så jag ska gå och lägga mig bums!! Haha :D 

// KRAM //





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aktivttrana.blogg.se

DU KAN! DU VILL! DU SKA! Inspireras till att träna!

RSS 2.0